Страницы

Поиск по блогу

20 ноября, 2009

надакучыла

Я - эмацыйны нуль. Унутры мяне - спаленая зямля, на якой яшчэ доўга траве не расьці й краскам не квітнець. Зранку ў мяне такі твар, што людзі, якія не прызвычаіліся яго бачыць, пытаюць што здарылася. Я стамілася ўсюды быць моцнай, стамілася быць сталейшай за людзей навокал.
Людзям, якія сталей на пяць гадоў дазваляецца псіхаваць і топацт ножкай, мне - не. Я ж моцная, дарослая, я лепей саступлю, зглажу востры кут, таму што мне не прынцыпова. Мне ўсёроўна.
Людзям, якія мне добра б пайшлі ў бацькі, я выкладаю прынцыпы крыптаграфіі. Яны паслухмяна пішуць, сумленна вучацца, нічога не могуць адразу запомніць. Так, ну ўзрост, я ж разумею. Мне, збольшага, усёроўна як яны будуць працаваць потым. Навучацца як малпачкі націскаць на адныя і тыя д кнопкі, а пра ўсе мае словы забудуцца.
Усе, кім я камандую ў аддзеле, сталейшыя за мяне.
Усе навокал такія вялікія, такія агромністыя дзеці, якіх я вымушана нянчыць, як немаўлят.
Мне нічога не каштуе паказаць вам любую эмоцыю, уважліва паслухаць, даць параду, пашкадаваць, расьмяшыць, дапамагчы. Але ж чаму я заўсёды граю моцную долю ў гэтай адвечнай песьні?
Я вельмі шмат чаго ўзвальваю на свой карак. І толькі некалькі людзей ў ва ўсім гэтым сусьвеце могуць вызваць на маім твары сапраўдную, шчырую ўсьмешку. Дзякуй, божухна, што яны ў мяне ёсьць.

6 комментариев:

  1. Усе, кім я камандую ў аддзеле, сталейшыя за мяне. Усе навокал такія вялікія, такія агромністыя дзеці, якіх я вымушана нянчыць, як немаўлят.
    Мне нічога не каштуе паказаць вам любую эмоцыю, уважліва паслухаць, даць параду, пашкадаваць, расьмяшыць, дапамагчы. Але ж чаму я заўсёды граю моцную долю ў гэтай адвечнай песьні?

    блин, аж обидно.
    пожалста, давай не обобщать и не брать на себя так много.
    конечно твоя роль велика, но зачем же так?
    ни в коей мере не хочу обидеть.
    но немного может стоит посмотреть с других сторон?
    почему ты играешь важную роль - само собой - у тебя роль "начальника" которую ты идеально на себя "одеваешь".
    люди ее видят и само собой признают твое право командовать и давать советы в сложных ситуациях. (то то дима вечно злится, когда к нему пристаем с нубскими вопросами:) )
    конечно? пример с работой нашего отдела лишь частность из общей картины.
    но мот и в других областях немного стоит приснять форму "главной"?
    или тут уже сложно?

    ОтветитьУдалить
  2. да работа тут упомянута только чтоб картину дорисовать целиком.
    Я говорю о том, что после работы хочется отдыха, хобби, а получается какая-то херня.
    И так в последнее время всё навалилось, а тут ещё чужие кризисы нереализованности решать приходится.

    ОтветитьУдалить
  3. что называется не позволяй другим на себе ездить.
    другое дело, что тогда окружающие будут сволочью бесчувственной считать :)
    может пришло время переосмыслить поведение с окружающими, если совсем уж тяжелы чужие проблемы?

    ОтветитьУдалить
  4. сорри, но ты не совсем в теме ситуации. Жопа не в том, что я позволяю, тут я какбэ и обязана всё разруливать. А мне уже надоело носы подтирать.

    ОтветитьУдалить
  5. обязательства такие прям, что ваще их не снять?
    просто мот есть выход из этого замкнутого круга?

    ОтветитьУдалить
  6. да, эти обязательства не снять

    ОтветитьУдалить

Общее количество пузырьков